Concert Ramonets+Tender Experience i Natxo Gironès

Divendres 10 de Maig
20:30
A l’Ateneu Cultural la Coveta
Carrer Llorenç, 82 (Crevillent)
.
Concent Ramonets + Tender Experience
.
Diumenge 12 de Maig
20:00
A l’Ateneu Cultural la Coveta
.
Concert de Natxo Gironés. Cantautor en homenatge a Vicent Andrés Estellés.
.
concert ramonets+tender experience
Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Ateneu Cultural La Coveta i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Concert Ramonets+Tender Experience i Natxo Gironès

  1. Antoni ha dit:

    Esta volta escric per a demanar-vos perdo, va ser una mala interpretacio meua, vaig creure que les critiques venien de la gent que crida antisistema a tot aquell que se manifesta en l’intencio de criminalitzar-los; o crida violents a quins participen en un escratxe com si no fora violencia deixar en el carrer a les families, negar-li a qualsevol atencio medica, cobrar-li als xiquets per portar el taper al colege mentres en el restaurant del congrés les seues senyories mengen opiparament per molt menys. En fi vaig creure que se tractava d’esta gent aliena a la Coveta. Demane de nou perdo pero seguixc opinant que cada qual deu manifestar-se com li vinga en gana, encara que si visioneu el video de l’enllaç vos donaréu conte que no estic tan llunt de vostre pensament.

  2. antoni ha dit:

    Fa temps que vaig decidir no parlar de certs temes en els quals normalment la gent et deixa amb la paraula en la boca, bé perquè ajupint el cap fuig covardament, o bé perquè fent gala d’una mala educació intenta canviar de tema. La gent amb prejudicis és massa abundant en aquesta època i te la trobes en els llocs més insospitats, fins i tot allí on la llibertat d’expressió i l’esperit lliure haguessin de ser sagrats. Massa gent tanca els ulls, es tapa les oïdes i deixa que la seva boca emeti els més estúpids sons com dient: no vull veure!, no vull escoltar!, m’importa un rave la veritat si aquesta va a suposar un canvi en el meu esquema mental o en la meva escala de valors! No volen canvis doncs aquests suposen algun sofriment, són febles perquè defugen l’esforç i el sacrifici, no tenen criteri propi ni idees, es recolzen “sempre” en opinions alienes i en aquestes ideologies (gàbies) on les aus captives somien que són lliures.
    Però l’altre dia vaig trencar el meu silenci i com sempre se’m va quedar la paraula en la boca, aquesta vegada per no haver sabut expressar-me, per això vinc a escriure-ho aquí perquè no se’m podreixi i se m’ompli la boca de mal alè i de mala bava. Tot és política quan tractem assumptes que concerneixen a la comunitat, només als imbècils i ignorants (no vaig a ser jo qui perdi el temps explicant-los l’etimologia de la paraula) se’ls ocorre criticar a algú dient que està fent política, aquests tipus són zeros a l’esquerra no es mereixen la nostra atenció, que ens preocupi el que pensen de nosaltres, nosaltres que conscientment fem política. Ara, lo que si me preocupa és que me confonguen en esta escòria. Aquesta gent diu que els que van amb banderes a les manifestacions estan fent política, no puc estar més en desacord amb ells, doncs els que van degudament etiquetats amb les seves respectives banderetes a les manifestacions no estan fent només política, lo que estan fent es ademes propaganda.
    Perdoneu aquesta digressió. Us mano aquest enllaç perquè penso que no sou dels que tanquen els ulls i es tapen les oïdes http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5hm5j_l8uhU#!

Deixa un comentari

